عرففرن مخلوقرت فا از اسرس. انکرف نمی. کنند، بلکه. اطالق وجود و موج ود. بر مخلوقرت. فا. به نحو مجرز. ، نمود و آیت می. دانند،. نه حقیق. ت. از این فو این دیدگره ...
ذا الهی ابت استتت و موجودا پیش از ایلادشتتان نیز جدات از ذا الهی ننوده ... ت به حق کند. بنابراین خداوند. حکیر داور به حق و ... ت و معلول هی شر و قنیای از. ذا خیر ما ...
همواره در مدرض تغيير هس تند، پ حقایق ابت در عقل ازلی خداوند یا لوگوس حض ور ... دي ت بالفدلی نبود این ایده هرگز تحقق نمی ... اینک ه چرا روی برخالف ک ان ت، عکلي ت ف ...